?

Log in

No account? Create an account
Jessica Biel's Journal [entries|friends|calendar]
Jessica Biel

[ website | The Real Deal ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Blah. [12 Sep 2003|10:07pm]
[ mood | blah ]

Another meaningless update. Woofuckinghoo.

All I do is work. And occasionally come out of hiding to talk to my homegirl. And maybe a few certain others.

Got something to say? then say it. Unbore me. Maybe I'll stop hiding then.



xjessicaxbielx

8 comments|post comment

Things to talk about.. [24 Aug 2003|08:44pm]
[ mood | disappointed ]

Ive been saying for days that Im gonna post an actual entry. But then? I start to talk about the things that Im dealing with...and...I dunno.. I just cant do it. So I erase the whole thing and start over... *sighs softly, tucks loose hair behind her ears*

What do you do when you like someone you're friends with... but you dont know how to ask them, if they like you back or if they just want a piece of ass?

Better yet... You like someone... that one of your best friends also likes... but they dont know you like this person. Or that this person might like you back. How f*cked up of me is it to want to hook up with someone your friend has feelings for?

Whatevs. Im just gonna not deal with it. Most of the guys I deal with lately? are assholes. one in particular. who is apparently not speaking to me. maybe because i wouldnt _______ him, and then things got weird.

.... I cant even finish where I was going with this.. So yeah.

Adri- we need to talk.
Ryan Pinkston- Im sorry I hurt your feelings. :'( ill buy you an ice cream or something. let me know.

3 comments|post comment

??a moment of randomness?? [22 Aug 2003|06:17pm]
[ mood | curious ]

Yknow that line of hip on a guy? That like, indent or muscle or whatever?

that is the sexiest thing in the whole world

Now the question... is there an actual term for what its called?

13 comments|post comment

Sleepyness sucks. [22 Aug 2003|02:47pm]
[ mood | blah ]

Staying up until the sun comes up is only fun when you have someone to do it with. . . or at least thats my new conclusion....

Adri and I still have to mudwrestle. Why? Because well.. even though I dont really have any intentions of running away to Hawaii with her to get married, she's still a sexy bitch and how fun will mudwrestling be?

I really need to start talking to people.. when the hell did I become shy? *shrugs* whatevs. in due time right? and until then? I'll just continue to cause trouble in my devious little ways.

I need a nap. and a bodypillow. now where am I gonna find one of those?

7 comments|post comment

virgins. first time for everything. [16 Aug 2003|11:45pm]
[ mood | devious ]

My virgin post. Slightly painful, almost embarrassing, and delicately innocent. *smirks*

Im Jessica Biel. Hopefully, you already know who I am. If you dont? Search the internet cause Im too time constrained to go into major detail. Besides, anything you really wanna know, you can just ask.

And I promise. Im notreallya bitch. You just gotta get through my hard candied coating.

So yeah. Ive said enough. Now you tell me something.

AIM- xjessicaxbielx

OOCCollapse )

3 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]